Onödigt bla bla bla

haha, igår hade jag en person som besökte min blogg och hade sökt den 26 gånger! haha, lyckat!

Jag ska göra mig klar för sängen nu och imorgon blir det jobba och sedan är jag ledig på fredag då jag ska på förlovnings fest på kvällen, kul! :) Det är Daniels moster och hennes kille som ska förlova sig så det blir Syrian kalas, ska bli nice! På lördag och  södag är det jobb, måndag ledigt och då ska jag verkligen försöka städa och fixa i mitt rum för att jobba sista dagen på tisdag och sedan har jag slutat.

Jag har inget mer att säga men hoppas allt är bra och att jag kommer igång med bloggen snart igen! :)

En bild på mig och min apa/jumbo (som han ser ut som på denna bild ;)) på midsommar! <3




//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0