Veronica Maggio Är Grym

Jag bara diggar hennes röst, den är så skön!! Älskar Välkommen in låten sitter och kör den nu om och om igen riktigt bra!

Idag har jag jobbat sedan blev det hem laga lite middag och duscha och lite tv. Nu har Simonsson ringt och hon ska snart åka från kungsängen så ska vi till Mimmi i rissne så det ska bli trevligt! :)
Blir nog inte så sent för blev "sent" inatt och jag är lite trötter så jobbar jag ju imorgon och tydligen måndag och på tisdag är min sista dag! blandade känslor  på det alltså.


Men men det blir bra alltihopa ska vi se! Åhh jag har bytt till nya säng kläder som jag köpt och ett nytt överkast så ska bli mys att sova i det inatt :) tihi!


Nej nu blir de sminka sig då!!
//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0