Ett snabbt inlägg

Jag säfer bara äntligen lördag, är helt slut i benen, kropp och huvudet har jobbat 10 dagar i rad och det känns verkligen nu när man ska vara ledig imorgon men kropp är ju som den är så jag kommer säkert börja känna mig dålig imorgon men det får jag inte för har verkligen inte tid med det! Neej nu är vår bästa månad då gäller det att jobba på som bara den och det är roligt också för man träffar så sjukt mycket folkt :D. I torsdags efter jobbet blev det snabbt till stan och köpa kläder till julbordet för att sen åka hem duscha, sminka sig osv sen vsr klockan jättemycket och jag fick springa iväg då Sandra och jag hade bestämmt att ta ett glas innan. Men de blev toppen bra vi hann tyllo med 2st tihi, mycket mysigt! efter det drog vi till sturekompaniet med alla andrs från J&J och käkade julbord och dansade väldigt roligt!

Imorgon har kusin Olivia kalas så ska dit men ta det väldigt lungt på dagen! :)
//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0