hemma från jobbet

Jag är sjuk, har ont i halsen, huvudet o öronen sen är jag helt slut i hela kroppen och fryser gör jag också.. Usch!
Jag har varit lite dålig under helgen men jag hoppas det bara är något som vänder nu efter dagens vila så man kan gå och jobba imorgon och fixa lite saker som jag har inplanerat denna vecka..
Alla <3 dag är det ju idag också, men jag lyckas alltid bli sjuk när det är något spec ända sen jag var liten har jag haft den bästa tajmingen på att bli sjuk på semester, SM i ringette, vänners kalas, min egna födelsedag osv.. Men men nu är en kärleks full dag så ska vara glad och bara ta de lugnt så man blir frisk så snart som möjligt! (:

Mycket kärlek till alla mina nära o kära, ni alla betyder otroligt mycket för mig! Skulle inte klara mig utan er, love <3




//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0