hemsk bild, jo tack jag vet ;)!

Idag efter jobbet åkte jag förbi solna C men det vart inget där då jag inte riktigt orkade kolla på skor så jag gick väl in i 2 butiker o bara kolla sen åkte jag hem. Men får kanske försöka lite mer i helgen, kanske har mer lust då om inte annat. Jag hämtade även ut mina 2 klädes paket idag den från H&M var lite stor men tänkte om jag tvättar den sen använder ett spänne så kan det nog funger. Jag beställde ju även en söt klänning från Larudet eller vad dom nu heter och den klänningen gillade jag men den var något lång. Så då tänkte jag att Felicia kanske vill få något att göra innan jag åker till Thailand för vill ha den tills dess.. Men tänkte att hon kanske kan lägga upp den åt mig (skickade precis ett smörigt sms till henne så hoppas det funkar) ;) tihi. Men nu borde jag väl typ måla naglarna, tvätt håret och sova men får se hur det går med det..


Jag o Fillefjompan i vårt sjukaste partymove, hahahaha!!



//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0