Igår gjorde jag det!

Jaa, igår sa jag upp mig på jobbet, både jobbigt men skönt faktiskt. Jag har dess värre inte hunnit känna på det ännu för prov jobbade på Gröna stugan idag för min kära vän Felicia ska kanske ska åka iväg i några månader (saknar dig redan) men då ska jag nog ta henns plats så länge. Får se det var skit kul att jobba ihop, men det här med begravnings fika, nja det gillade jag inte. Men man lär sig väl får jag hoppas. Vi får se vart allt leder helt enkelt.
Idag efter jobbet åkte jag, Daniel o hans syster Micis till godis landet eller vad det nu hette o köpte godis till resan osv. Dom känner nämligen han som äger det, woho! ;) Men det blev inte lite godis, utan shit vad mycket men nice var det!! Jag har även tvättstugan nu som jag springer upp o ner till men nu ska jag även käka middag.

Imorgon blir det träffa Simonsson på förmiddagen sen kankse 30år kalas hos kusin men far min har feber så får se om det blir av eller ej. Annars är det packa o städa mitt rum som gäller.. Söndag jobb gröna stugan o måndag fixa det sista kanske luncha med bror min om jag hinner sen är det THAILAND!! :D




Puss hej!
//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0