tack för att du kan sy Felicia! :D <3

Igår efter jobbet kom min kära far o hämtade mig så åkte vi o handlade (ist för idag), vi köpte även schnitzel o pommes till middagen vilket var mycket gott. Efter ett tag kom Felicia hem från uppsala då svängde jag förbi henne för att hon syde upp min klänning den vart bra där fram men vi funderar på om den borde läggas ut lite mer ner till.. Tror nog det blir så för att få snyggast resultat. Sen fixase hon äntligen min roling stons t-shirt så  den ska börjas användas nu! Tack så super mycket för all hjälp Fille <3

Mina våfflor har inte blivit av ännu bara för att min far inte ville ha det så får väl försöka fixa de i helgen ändå på något sätt som bakis lunch på lördag kanske ;) haha. Imorse blev de lite cross, nu jobb och efter jobbet blir det apoteket sedan hem o käka middag. Imorgon blir det jobb sen är det äntligen helg åhh gud det känns så sjukt skönt!! Imorgon blir det föra hos Simonsson sedan till Mira för lite 20års party, nice! 


Puss hej =)
//T.Johansson 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0