helgen

Nu är det bara några timmar kvar sen är det en fullspäckad helg som väntar! Men det ska bli kul, är hel taggad! Ikväll ska jag hämta nyckeln till lokalen, käka middag med la familja, handla läsk som jag glömt handla till helgen och sedan träffa Felicia o Zta, mysmys. Imorgon hoppas jag på att vakna upp pigg o utvilad för då ska jag börja göra mat, bära ner saker i lokalen, duka, göra fint plocka fixa osv. Kl 19 kommer mina kära så ska vi käka middag o ha det trevligt sen vid 21 kommer resten av folket så blir det lite mera party!
Söndagen består av att städa lokalen, städa hemma, duka upp för nytt folk för kl 17 kommer släkten hem till mig på middag o fika, trevligt!


Det är ungefär såhär det brukar se ut efter några timmar ihop ;)


Jag vill bara att allt ska gå min väg nu, snälla!!
//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0