Tack mina nära o kära! <3

Jag har inte hunnit skriva något under helgen, men i fredags hade jag jättemysigt med Felicia o zta vi kollade aldrig på film det blev mest bara snack o mys, tack mina fina tjejer! Men fan vilket problem jag hade att få nyckeln till lokalen ville typ döda henne ett tag där men tillslut öppnade hon när jag ringde på dörren, skönt!

Lördagen blev kanon bra! Jag vaknade o fick åka med min far till odenplan då han skulle på magnetröntken sen var det bara hem o fixa inför kvällen. Fan vad jag fick springa fram o tbx till den där j*vla lokalen men men det var värt de när kvällen tillslut kom. Först var det middag med lite folk, mycket trevligt och god mat. (Tack mor o far). Sen kom det lite fler folk o det blev partyparty med massa musik o skratt fram till 4 o då hade jag nog ändå inte fått ut alla. Men sen städades det lite av mig o Daniel då mina kära vänner hade soppat lite innan så var det inte så super mycket att göra just då mer än att diska. Vid halv 6 på morgonen var jag hungrig så då blev det kyckling med bakpotatis, galet gott!
Sen sova några timmar men sen vart det en snabb dusch, lite frukost och sen bar det av ner till lokalen för att städa, tack för all hjälp älsk <3. Efter det skulle vi låna upp bord o stolar från lokalen hem då jag hade släkt middag igår så det var bara för mig o Daniel att bära. När allt var uppe o in buret så var vi båda helt slut och gick o la oss och sov en halv timma sen skulle Daniel hem för att fira sin mor lite o jag fick börja fixa inför att gästerna skulle komma.
Mycket god middag o massa snack blev det och självklart lite paketisar där med, är jättenöjd med allt jag fått under helgen! Verkligen bra o fina saker, tack alla <3





// T.Johansson




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0