presenter + dagen

Jag tänkte försöka berätta vad jag fått i present mest för min egna skull för att det kan vara kul att komma ihåg framöver (: ..
Men presenterna har varit från i lördags när jag hade min fest till söndag när släkten firade mig och igår kväll med familjen, och jag är väldigt nöjd och vill tacka alla för en helt underbar födelsedag (helgen inräknad) o alla fina paket! (: <3

Jag har fått:
En blomma o choklad ask + middag o shopping med Simonsson
Ett silver berlock armband med en sjöstjärna på
Ett par örhängen o en matlåda
Ett halsband med örhängen till och en grej med en gris på som man sätter på väskan när man ska åka utomlands
Två glitter klänningar
En chokladkaka
En silver ring med två "leopard huvuden på"
Ett halsband med ett rosa hjärta
En vin flaska
En blombuket
En box med absolut vodka flaksor i olika smaker
En solotin
En mascara
Olika tablettter till Thai resan mot magen o diarre o gerejer
Ett ljus rosa läppstift från macke up store
En after sun lotion
En rosa champang
Pengar till körskolan
Ett par rosa puma skor
En drömfångare
Pengar
Thailändska pengar
En klacksko berlock


Så det blev en del, hoppas inte jag har glömt säga något! Men bättre saker kunde jag inte ha fått! :D <3


Nu är jag ju som vanligt på jobbet o ska försöka sälja lite i några timmar till sen blir det att käka middag med min kära vän Majen, det blir nog Kina mat i Sumpan, gott!!
Kommer sakna dig nu när du åker bort o sen när jag är borta men vi får ses när jag kommer hem! :) 

Ps. Felicia gumman, tack jag älskar dig! <3
//T.Johansson 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0