nu var rasten slut

Jag är fan ganska dålig på att blogga på helger har jag märkt, men jag har mest umgåts med familjen, jobbat och varit med Felicia och igår kväll drog vi jag o idiot till solariumet för att jag tänkte vänja muin kropp innan jag drar till Thailand (bara 3 veckor kvar exakt idag). Jag fick ingen skillnad på färg tyvärr men tanken är ju att jag ska slippa bränna sönder mig iaf så vi får hoppas det funkar. En tråkig sak är att det är skit väder i thai så jag hoppas hoppas hoppas på sol kan den inte komma nu och stanna i typ 6 veckor så vi får sol när vi är där! Jag kommer bokstavligen gråta varje dag annars haha..

Jag fick även ett sms från HM idag att mitt paket har kommit, skönt! Sen beställde ju mamma en klänning till mig så hon fick sms om att den var på väg igår men den verkade inte riktigt ha kommit ännu men den är nog på god väg. Så nu får vi hålla tummarna att kläderna passar! Jag ska försöka hämta paketet från HM imorgon då dom stängt när jag slutar idag. 

Veckan är ganska planerad idag crosstrainer träning + jobb. Imorgon jobb, solna C för att kolla skor bla, fixa lite saker hemma. Onsdag jobb, Torsdag jobb, handla o helst träna. Fredag är det party för Mira som blir 20 barre :D.

De var allt för mig!  
//T.Johansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0