Lite allmän skit

Allt och inget:
Har du ett par blåa string? - Nej
Vem var den senaste du pussade? - Daniel (:
Hur många killars telefon nummer har du inlagt i din mobil? - Haha, har inte räknat direkt 
Gillar du någon? - Yes I Do 
Vad gjorde du i natt? - Sov
Vad gör du innan du ska sova? - Hm, lyssnar på musik
Kan du prata med din mamma om allt? - Nja de skulle jag inte påstå
Hade du berättat för dina föräldrar om du vore gravid? - Jaa
Har du varit gravid? - Nej
Hade du blivit glad om din flickvän/pojkvän fria till dig? - Haha om det inte innebar giftemål så.. Fast om några år!
Choklad eller glass? - Choklad garanterat
Push up eller t-shirt bh? - Haha ehm räcker bra med "t-shirt" bh
String eller hipsters? - Hipsters
Stövlar eller gymnastikskor? - Stövlar
Kjol/klänning eller jeans? - Leggins!

Tio saker om ditt liv:
Har du någonsin varit kär? - Ja nu
Tror du på kärlek? - Ja
Varför tog ditt förhållande slut sist? - Har inte haft något riktigt seriöst innan
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Nepp
Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - Kan ha hänt
Har du någonsin blivit kär i din bästavän? - Nej, haha
Har du någonsin älskat någon utan att berätta det för honom/henne? - Nej
Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - Jag var det i början jaa (A)
Har du någon gång haft en hemlig beundrare? - Om jag visste skulle han väl inte vara hemlig?

Antingen eller:
Kärlek eller pengar? - Båda =)
Vin eller öl? - För tillfället vin tror jag
Dag eller natt? - Dag
One night stand eller förhållande? - Förhållande
Tv eller internet? - Internet
Pepsi eller cola? - Cola
Vild fest eller romantisk hemma kväll? - Singel= Vild fest. Förhållande= Hemma kväll
Telefonkontakt eller face to face?- Face to face

Har du någonsin:
Har du någonsin blivit upptäckt när du smitit ut? - Tror inte det haha
Har du någonsin velat ta livet av dig? - Nej, inte mer än att dränka mig ibland haha
Har du någonsin gjort något du ångrar? - Ohja!
Har du någonstin gjort slut? - När man var liten haha
Har du någonsin tagit slut på en hel tårta? - Inte ätit upp en tårta själv nej haha
Har du någonsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - Ja absolut
Har du någonsin gått på bio ensam? - Haha neej

Känslor:
Saknar du någon just nu? - Jaa
Är du glad? - Jadå (: 
Är du fundersam? - Jaa lite kanske 
Är du uttråkad? - Kanske lite, haha
Gillar du någon just nu? - Samma fråga som i början? Men jag gillar min familj, mina vänner och min pojkvän mfl.


//T.Johansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0