Våfflor

Hade det typ inte varit galet gott med våfflor nu? Är galet sugen på det, åhh! Hmm kanske ska köpa det o lite sylt sen tvinga min far att göra det till middag ikväll/imorgon ;). 

Nu är jag på jobbet igen no shit, är så dåligt på att blogga hemifrån men det är bara för att jag tycker det är så tråkigt att sitta vid datan. Egentligen så är jag inte riktigt en data människa så jag tycker det räcker med dom timmarna jag sitter på jobbet framför denna burk. Snart fyller jag ju år också så nu har jag skickat ut lite inbjudningar till folk om att jag tänkte ha lite kalas i lokalen på mig gård. Det blir nog mycket trevligt! Men jag är så dålig på det här med vad jag önskar mig och inte.. Huvudsaken är att folk kommer och har roligt! (:

Mmm, så gott!!





//T.Johansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0