Denna lediga dag

Efter en natt av skit sömn och massa drömmar så tog jag mig upp vid kvart i tio fast hade legat vaken en hel timma men orkade bara inte gå upp. Men iaf, jag gick upp käka frukost och drog sedan till simhallen simma lite det var väldigt skönt sen en härlig bastu och efter det hemgång för lunch. Fick även sällskap av Felicia då som precis slutade jobbet. Vi chillade lite hos mig sedan gick hon hem och jag började slipa på mitt personliga brev, usch och fy hatar sånt! Tillslut när det kändes någorlunda så bestämde jag mig för att jag var trött på julen och tog ner typ alla jul saker som stjärnor, dukar, serveter, ljusstake, gardiner osv..  Men lämnade några grejer till mor min som hon få fixa! Så nu sitter jag här har svarat på Blommans mail (som är i Chille nu) och messat Ebru som är i Tyskland på bröllop medans jag och Felicia lallar runt här hemma i Sverige. Men nu ska jag se vad jag ska hitta på, har ingen aning faktiskt.



Sommaren 09



//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0