dom sista dagarna 2010

I torsdag efter att jag o pappa käkat lunch vilket vart kina mat, mycket gott så åkte vi hem fixa lite sedan hämtade vi mamma och åkte o handla i massa olika butiker. Efter det drog jag hem till Simonsson och vid 21 tiden åkte vi till ica maxi och handlade allt inför nyårs middagen som hölls hemma hos mig. Men på fredagen den 31a vakanade jag upp o pratade med mina päron som precis hade fått ett samtal från dom som dom skulle hem till på nyår att frun i den familjen hade fått kräksjukan.. Så jag vart riktigt ledsen när vi hade planerat och allt sen tyckte jag synd om mina päron vad skulle dom hitta på liksom.. Pulka åkningen blev även den inställd tyvärr med tanke på att vi skulle åka med den familjen men ville ju inte träffa dom andra om dom möjlgen hade blivit smittade. Så jag åkte till kista med Simonsson så hittade hon nyårs klänning sen kollade vi runt lite och köpte lite saker på rean, efter det åkte vi hem. Jag pratade med mina föräldrar som hade bokat bord på en restaurang i sumpan sen bestämde vi att dom skulle dra hem till min bror några timmar så dom löste allt väldigt bra, tack <3
Halv 6 kom Simonsson till mig vi fixade maten vid kvart över 6 kom dom andra 3 tjejrena så  fixade vi oss lite sedan blev det en väldigt god middag med massa snacka och mys! Vi förflyttade oss sedan till vardagsrummet och satt/dansa/sjöng och smällde smällare och bara hade det riktigt bra, firade med lite champang också innan det var dags för oss att skiljas åt på år 2010. Simonssonarna o Sara drog till tornparken och jag o Felicia drog till husby där Daniel och flera befan sig, vi kom väl typ kvart i tolv så vi alla gick ut smällde raketer tyvärr så såg man inte så bra där vi stod men det gör inget hade det bra iaf! Efter det gick alla tbx till Micke och festade vidare och såg Sverige vinna mot Canada i hockey, GILLA! Sen vid 3 tiden blev det hemgång men allt som allt så hade jag en rikgit bra nyår, tack alla som medverka! <3



Hoppas alla hade ett bra nyår!
Ps. jag försökte lägga upp bilder men den ladda bara kom aldrig någon bild haha.
//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0