jadu

Sitter på jobbet, jag är typ själv idag eller med det nya projektet i mitt rum för dom andra är sjuka så det är lite hemskt. Jag sov nästan hela natten jag hade lite svårt att somna och sen vaknade jag bara en gång så känns riktigt bra! Hoppas det fortsätter att gå framåt nu! Ikväll blir det nog bara ta det lugnt sluter ju 21.00 sen börjar jag 10.00 imorgon igen. Igår var jag och Felicia ute på en promenad och jag hade mina nya träningsskor på mig som jag fick i julklapp (har inte använt dom tidigare). Det gjorde lite ont när vi var ute och gick men sen nu imorse när jag vakna så har jag fått 3 blåsor bak på fötterna så det svider lite men är ganska lungt iaf. Men det tråkiga är att jag vet inte hur jag ska göra med skorna nu för dom är nice annars.. Får se om jag kanske kan mjuka upp dom lite eller något :)


//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0