Nittonde Januari

Imorse sov jag till halv elva väldigt skönt! Efter det blev det lite crosstrainer sen duscha och lunch. Sen har jag fixat lite i rummet, varit på willys och handlat mina efter längtade fiskbullar i hummersås sedan blev det även ost riskakor, mycket gott. Fastande lite framför datorn sedan blev det stress med att laga mat och åkte in till Skanstull där jag träffa Felicia och hennes mor och vi gick på teater faktiskt. Den var knasig men spännande och värd att se gratis iaf, kul att göra något också. Den var i två timmar så klockan 20.00 när den var slut åkte vi hem och nu sitter jag här efter lite prat med päronen. Imorgon ska jag till kontoret klockan 15.00 för vi ska jobba med att ringa till folk som går på gymnasium och ställa några frågor.. Jobbar fram till 21.00.

Igår var det även skit mysigt att träffa Ebru och se alla bilder och höra hur bra hon haft det, inte fel!
Vi satt och snacka några timmar om allt möjligt innan klockan vart tolv och vi svängde förbi donken sedan skjusa idiot hem oss.


Ps. Jag har träningsvärk idag så du vet käre bror!
//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0