The next three days

Jag ska inte uppdatera om the next three days utan igår kväll drog jag och Felicia på bio och såg den filmen, den var skit bra! Vi åkte till kista filmen började 21:30 och vi var i kista 21.00 men det fanns biljetter kvar så vi köpt biljetter, lite gott och sen gick vart det bio i 2 timmar, mycket trevligt. Efter det åkte vi hem och då träffade vi Berra på vägen och den bruden är alltid lite kul att snacka med så vi stod där och snacka i en timma så när klockan var ett på natten, fötterna kalla, jag kissnödig och tänderna skaka så var det dax att säga godnatt tyckte vi. Jag gick hem och sov på en gång. Idag så var jag och Felicia och lämna blod eller ingen av oss fick lämna blod pga för dåliga värden haha, dåliga vi är! Men Felicia ska försöka lämna blod om 3 månader men mig skrev dom ut då jag inte fått lämnat på ett år eftersom jag har fel blodvärde. Men hoppas det går för Felicia! Och till er som inte lämnar blod men kan, gör det!! Det är en väldigt bra grej både för andra och för dig då de är bra med lite nytt blod i kroppen. Aja skit samma vi fikade sedan och efter det drog Felicia och träffa en kompis och jag åkte till Daniel i några timmar, mys. Nu är jag hemma och har käkat så ska dra till Felicia som ska noppa min ögonbryn för det behövs. Imorgon blir det tydligen jobb det trodde jag aldrig, så 10-18 blir det jobb sen ska jag träffa Simonsson på kvällen! :D <3




Puss hej från mig!
//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0