typ inget

Har inte varit hemma 45min kanske efter att ha varit i kista ganska länge, men det var väldigt trevligt och mysigt! Jag skulle ha 3 saker men kom hem med två saker men det var iaf saker jag skulle ha ett vanligt svart linne och ett puder så det känns bra. Igår beställde jag även en svart blommig klänning också som ska komma i mitten av februari så får hoppas den blir nice! Jag har även beställt en klänning typ från H&M men den borde komma snart tycker jag. Men dom sa iof att den också skulle komma i februari. Jag fyller även 20år i slutet på februari, LITE panik nu faktiskt!!

Usch jag har fortf riktigt svåra sömn problem inatt/morse vakande jag tio över 6 låg vaken till 9 sen somna jag om till elva, tack älskling för att du orkade vara vaken ett tag med mig iaf (: <3. Men jag vaknar alltid mellan 06:10 och 06:30 sen kan jag vara vaken minst 50min iaf så trött på det! Jag har problem att somna på kvällarna oxå mitt huvud är skit trött men kroppen igång eller så är kroppen trött men huvudet helt piggt :/.. Snälla, gå över till vanlig sömn nu!!

Den här beställde jag från H&M för kanske 2 veckor sen hoppas den sitter bra.






Btw, jag ska börja jobba måndag 13.00 - 21.00 tis-fre 10-18 så jag är galet glad :D!!
//T.Johansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0