helgen är planerad

Nu sitter jag på jobbet igen och ringer till folk som inte är hemma lite segt, får hoppas folk kommer hem snart. Imorse så tränade jag på min crosstrainer sedan blev det duscha, frukost och lite sminkning. Gick sedan till hallonbergen och hämtade ut mitt paket från H&M och i det fans ett par bikinitrosor (svarta o enkla) sedan ett par jeans shorts som jag vill ha mycket inför Thailands resan.. Shortsen satt bra något stora så måste leta efter ett skärp tror jag men är nöjd det kändes helt okej iaf. Efter det blev det en sväng förbi Emmz för att hämta en bok som Daniel ska låna av henne så fastnade där och snackade lite skit och sedan bar det av mot jobbet. Idag efter jobbet blir det ju bowlling får se om jag blir hämtade utanför jobbet eller får åka komunalt.

Imorgon tänkte jag nog jobba mellan 13-17 sen åka till familjen Ericsson där vi ska käka middag och fira lite "nyår" eftersom dom var sjuk på nyår när mina päron skulle dit.. Min bror berättade även att Jonnys lillebror fyller 20år så han tycker vi ska åka dit på kvällen så får se men så blir det nog. 

På söndag ska jag träffa Majen inne i stan mellan 13-14 får se vad vi hittar på men ska bli skit kul att träffas igen! 

Ha en trevlig helg!
//T.Johansson
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0