Varför kan inga sova?

Alltså det är sjukt vad dåligt jag har sovit denna vecka. Eller alltså antingen kan man inte somna eller så vaknar men tidigt eller så har jag haft sjuka drömmar.. Men sen när jag pratar med folk, läser lite bloggar eller kollar face status så är det sjukt många som sovit knasigt denna vecka! Förstår inte varför men jag hoppas att nästa vecka blir en bra sova vecka haha!

Sitter på jobbet nu och det är riktigt segt idag faktiskt, speciellet när man varit ledig 3 dagar sen komma tbx på en fredag de känns sådär men men lunch om 25min iaf (: .. Efter jobbet ska jag hem käka middag och sedan ta mig till Simonsson för att umgås lite, det var ett tag sen!
Imorgon blir det kalas/Thailands prat hos Daniels faster och efter det blir det hemgång till mig då min käre Far fyller år imorgon så vi ska dit och käka sen får vi se hur kvällen blir. Men de blir nog en mysig helg!




 

//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0