6 Juli

Idag var en ledig dag som tillbringades på landet med pappa. Vi åkte dit igår efter mitt jobb pappa hämtade mig i bromma så åkte vi ut och det var så underbart att bara komma bort lite ut i de fria kändes det som, luften är en helt annan jag bara älskar det! Vi käkade middag o såg det sista på allsång sedan blev det lite mer tv tittande men sen tog jag mig ut på en promenad, super härligt!
Idag vakande jag upp i det tysta o sen käkade jag o pappa jordgubbar med mjölk till frukost, galet nice! Efter ett tag gick vi ner till sjön där jag badade o så solades det lite sen gick vi upp o käkade lunch och jag solade lite mer tills det var dags att åka hem. Det var super skönt att komma iväg lite! (:

Nu har jag dammsugit lägenheten o käkat middag så ska duscha snart men en promenad innan hade ju inte varit fel. Får se hur de blir..

Imorgon är det jobb somm gäller o ända fram till tisdag nästa vecka :). På söndag förmiddag ska jag o Daniel åka ribbåt det ska bli riktigt kul! :D



En bild från Thailand när jag fick lite pedikyr på stranden :)

// T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0