Glad midsommar 2011 (:

Nu ligger jag helt slut i sängen o ska sova. Imorgon blir det jobb sedan åka ut till Norra Lagnö som alltså är Mickes landställe där vi ska vara i år igen, rikgit mysigt! Jag önskar sol o mycket skratt, det borde vi kunna fixa! Jag önskar även att alla mina nära o kära får en riktigt bra midsommar, det är ni så värda! Med lite för mycket både mat o dryck (: .. Känner att det är så mycket saker man skulle vilja hinna med men det blir inte så tiden bara rullar iväg. Simonsson är en sån tjej jag bara älskar men vi hinner ju aldrig träffas, det är så sjukt!! Vi har helt olika arbets tider som inte matchar o gör dom de någon gång då har vi redan hunnit planera något annat :/. Men du ska veta att jag finns här för dig, love you <3



Ps. Jaa mamma, du lyckades i år igen att få mig att ha ångest att jag sviker er. Denna gång känns det värre då det blir andra året i rad som jag inte är med er, men ni kommer att ha skit mys ni med :)..

GLAD MIDSOMMAR! :D
//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0