Jag som ville ha soooool!

Jaa, som rubriken säger så vill jag ha sol o bara lägga mig o sola och bli brun, åhh!! Men det är så jag var ledig igår o idag då är det bara att räkna med skit väder har jag börjat förstå haha! Neej men lite så känns det när jag jobbar helgen o alla ligger ute o solar, badar, picknikar och bara har de allmänt mysigt då är jag inne i butiken o fortsätter att vara blek. Usch jag vill vara brun!! Men men så är det, hoppas midsommar blir soligt och om inte det sker så kommer ändå min Prinsessa Felicia hem från England då o hon har varit borta i 3 månader, för länge alltså!! Såå då ska vi LEKA massa! :D (kanske i solen ;) haha).

Igår var jag med min älsko på morgonen o vi drog till kista sen åkte vi o hämta min far så tog vi (jag) sista hepatip A och B sen åkte vi till någon mortorcykel butik de var ganska nice sedan var klockan mycket så då drog vi till Daniel där jag, Daniels mamma o farmor skulle fixa våra naglar. Så nu äntligen är dom fina igen!
Efter det så drog jag hem fixade mig och sen drog jag o Idiot ut! Det hände många sjuka saker igår kväll orkar inte ens skriva men någon skulle lura oss vid bankomaten, vi kom inte in på krogen, inte ens efter att ha smörat in oss med DJen men väktarna neka oss för vi var för små hahah. Vi skulle hem men bestämde oss för att försöka på Mango utan att betala inträde o vi kom in där utan så stora problem där var allt kul sen blev se taxi o buss sen ont i fötter och sova. Det var en kort berättelse ;) haha.

Här kommer en bild ifrån igår, inte för att vi tog någon bra bild tyvärr men aa haha.




//T.Johansson

Kommentarer
Postat av: E

HAHAH vi är bara bäst! :D hahaha den där bilden ser ut som EFTER krogen... förstår varför vi inte kom in hahaha :P

Hoppas du får bra väder på midsommar babe! snart kommer filllleeee <3

2011-06-18 @ 23:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0