Klädhängare! :)

Jag har tappat rösten under helgen men idag är den lite bättre men jag är mycket mer förkyld ist :(.
Men idag har jag städat mitt rum o plockat o fixat då de är min lediga dag men nu tänkte jag träffa Idiot men hon är så seg så blir nog så att jag o pappa åker till Täby ist för att köpa en klädhängare. Jaghar ju kastat data bordet men data stolen är kvar bara för att jag ska kunna lägga kläder någon stans men nu ryker den om jag köper en klädhängare som ska stå i rummet. Mycket eklare o tar mindre plats, de gillas! Sen blir de nog att hitta på något med idiot får se vad de blir, fattig som en räv är jag oxå haha.

Imorgon jobb, onsdag säljträning hela dagen, torsdag jobb o sen är jag LEDIG fre, lör o söndag!!! :D Shit det är första gången sen påsk så det känns underbart!! :D



//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0