Ledig!

Nu har min lediga helg börjat, känns underbart det ända som saknas är sol! Skulle verkligen vilja kunna sola lite! ;) Har hört att man inte kan få allt här i livet så jag nöjer mig med ledighet och en toppen helg haha.

Idag blir det sortra garderoben, shoppa och ikväll ska micke ha födelsedags fest så de blir nice. Imorgon hoppas jag på toppen bra väder för då drar jag o älsk till landet där resten av min familj är så man kan sola o grilla!! Söndagen är oplanerad men skulle vilja att vi uttnutjar Daniels present som han fick av mig, att vi ska åka i globen Sky View tror det är skitläskigt men ändå coolt (: ..


Våra drinkar i Thai innan jag välte bordet ;) haha!!




Hoppas ni får en toppen helg!!
//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0