Helg ledigt är bäst!

Fy fan vad skönt det var att vara ledig en helg och hinna träffa alla min älskade! I fredags blev det fixa fina rosa naglar sedan krogen, vi var på ace, det var kul att vara med alla tjejerna men skit dålig musik tyävrr! Men vi löste det bra genom snack och lite dans på vårt sätt ändå ;).
På lördagen var det bra väder så jag satt på balkongen och pratade med Simonsson sedan bestämmde jag mig för att ringa o väcka Daniel så vi kunde åka ut till mitt landställe och sola. När vi kom ut så kom skuggan så det blev lång byxor och tjock tröja men vi gick ner till båten iaf där mor o far var så käkade vi ost o kex och drack vin, mys! På kvällen åkte vi hem efter att fått i oss en god middag som mina päron lagat/grillat.
Idag var jag o Daniel trötta o tog det bara lungt tills jag åkte hem för att träffa Simosson, Amanda och Bea för att gå på match, det var mycket trevligt och massa skratt! :)


//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0