Jag förvånar mig själv ibland

Usch, jag ångarar mig vad fan tänkte jag egentligen? Jo nu vet jag, jag tänkte inte alls! Jag stod i badrummet o hittade min tungpiercing så då tänkte jag att jag måste se om det växt igen helt, de visade sig att man kom in lite med piercingen så då började jag trycka o trycka efter en kvart hade jag gjort nytt hål. Fy fan, när jag tog hålet för ca 3år sedan så sa jag efter 4a veckor av svullnad att om jag tar ut piercingen någon gång så kommer jag aldrig gör om det, och nu förstår jag varför! Alltså vad fan tänkte jag, fett dumt o korkat iaf! Men efter jag hade suttit in piercingen så sökte jag lite på nätet och såg att fan man måste ju ha massa rengörnings medel o grejer sen borde man käka soppa i 3 dagar, inte käka stark, inte dricka alkohol och inte pussas på 10 dagar pga av bakterier och massa sånt skit. Så nu har jag tagit ut piercingen igen, men undra hur smart det är egentligen? :P hahaha. Nu kan säker bakterier åka ner i hålet i tungan! Alltså usch, vad fan tänkte jag med och hur ska jag göra nu :/.. Undra vad som är smartast, men eftersom jag inte är så smart så vet jag inte så blir nog att skit i piercingen.. tror jag..

Det var lite om min morgon haha, nu tror jag att jag ska rensa garderoben eller måste typ ringa min gud mor o fråga lite saker om körkortet men känns mest jobbigt att ringa bara haha!

Fan vilken dag usch borde gå o dränka mig egentligen haha!


Slänger in en bild på mig o tjejerna från Göta Källare kvällen! <3



//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0