Satte igång gamla datorn..

Jag köpte ju en bärbar data i mars då jag vart trött på mitt skrivbord och där stod ju stationära datorn så då byttes det ut. Men jag har ett problem, på min nuvarande dator finns inga bilder eller bara från Thailand typ och jag vill ha alla andra bilder också! Så nu sitter jag vid den gamla datorn för att försöka komma på något sätt att föra över bilderna. Hmm, kanske kan vända Felicias msn o skicka allt till min msn på bärbara..? Känns som det kommer ta år och dar!!!!!!!!!!! Men jag vill inte kasta eller ge bort denna data förens alla bilder finns på bärbara, snacka om iland problem haha.

Ska se om den laggar eller om man kan lägga upp lite bilder här :)


Jag o Idiot i askersund


Vi är fortf i askersund här


Jag o Minna på allsång 05 typ? ;)


Mina 2 smartisar 07


Shit vad vår klädsel ägde, Simonsson o jag


Jag i mitt gamla rum, miss it:(


Jag på restaurangen, saaaaaaknar!


Min bror skrev på min svank typ 06, lite coolt var det ;)


Min data har lagt ner 2 gånger nu när jag försöker lägga upp fler bilder, men det finns massa kul och framför allt mycket minnen i bilderna, dom ska över till andra datorn på  något sätt ;)

//T.Johansson





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0