Var hos tandis idag..

Usch gillar inte tandläkaren, men det gick bra inga hål o bara ytterst lite tandsten så jag ska försöka lova mig själv att börja använda tandtråd. Men fy vad dyrt det är, det kostade 680kr för ett besök på 30min :O.
Efter det åkte jag till Felicia så fixade hon i sitt rum och vi käkade lunch ihop, efter det åkte vi till hennes gamla lähenhet i ör och städade, jag var mest bara sällskap kan jag ju erkänna haha! Efter det blev det prisxtra en sväng till prisxtra sedan åkte Felicia hem till sig i Lilla Alby :( och jag gick hem. En timma senare möte jag mamma vid Löthallen så tränade vi rissne gympa, galet skönt!

Kollade nyss på ensam mamma söker, det är inte så bra i år tycker jag. Den ena tjejen känns lite för ung så det blir lite oseriöst och sen är en man med som ensam pappa typ och han tar typ på tjejerna när han får chansen känns det lite som haha.

Neej nu blir de borsta tänder o ett avsnitt kniven i hjärtat! :)


//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0