Lönen kom inte en dag för sent!

Nu är det onsdag vilket innebär lön och jobba imorgon men det känns lite lättare att jobba när man precis fått pengar för då vet man vad det ger. Men veckan har varit full proppad än så länge och det kommer inte bli mindre heller.

Imåndags flyttade vi men jag jobbade började 8 på morgonen till 20:00 så blev en låååååååång dag sen kom jag till vår evakuerings lägenhet och då hade underbara Felicia VARIT HÄR OCH HJÄLPT MAMMA OCH PACKAT UPP LITE SAKER TILL MIG, SUPER GULLIGT! ojj, råka komma åt caps men orkar onte skriva om allt haha. Men efter det så var man slut blev sova sedan på tisdagen hade jag hunnit bliva lite sjuk eller väldigtförkyld o ont i halsen så de gick inte så bra för mig igår men vi fick upp en del saker. På kvällen färgade jag håret, RÖTT! Och nu är det verkligen rött men jag gillar de, lite annurlunda men nice :). Idag var jag också ledig så har packat upp lite kläder, fikat med tjejerna och sen packat upp lite och vilat.  Orkar egentligen inte skriva något där av ett dåligt inlägg.

Men vi hörs under helgen igen hoppas jag! :)





//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0