tillbaka i verkligheten

Idag blev det en riktigt lång och behövlig sov morgon, har jobbat 52 timmar på 4a dagar och vi är fortfarande inte klara! Men vi bestämde oss för att vara lediga idag och helgen för att avsluta allt på måndag. Ska bli super skönt att bara skicka iväg alla skit paket och sedan kunna kolla lite jobb på andra J&J så man har något att göra dessa 3 månader.

Har fikat med Felicia, Blomman och Ebru idag det var länge sen vi alla var men det var super trevligt att träffas igen! Det måste vi försöka med oftare men lär ju gå som vanligt tihi! Sen har jag försökt fixa lite i rummet men går sådär måste verkligen börja rensa nu då även vi flyttar om 2 veckor! Panik typ, svar jaa!
Mina päron är super duktiga dom har börjat rensa osv skit duktiga! Men snart så efter lite energi så ska jag också börja ;). Nu väntar jag på min prins och samtidigt på maten som ska bli klar så vi kan käka sen får vi se vad jag och Daniel gör men det blir en lugn kväll iaf (: ..

I helgen hoppas jag på att få massa saker gjorda och bara ha det bra o träffa alla underbara  vänner!




Pusspuss
//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0