tillbaka i verkligheten

Nu har jag kommit hem från Thailand för en vecka sedan och har jobbat varje dag sedan dess. Thailand var super bra och jättemysigt vi solade, badade i det otoligt fina havet, snorklade, fiskade, åkte på markander, var på massa olika kroar på kvällarna och bara hade det riktigt bra! Min kamera har tyvärr min bror så bilderna finns ej på datorn. Men ska jag vara ärlig så blev det typ bara 45 bilder med min kamerra tyvärr haha, men jag hatar att bära massa saker så kameran följde liksom aldrig med. Men uvudsaken är att jag har sparat alla fina minnen i huvudet :).

Idag är jag ledig och känns super skönt är helt slut, somna i soffan igår kväll det händer aldrig haha! så blev sova nu tv o data super skönt att bara slappna av! Blir att träffa Fille vid 2 tiden och ikväll träffa min älskling :).

Neej nu bli det mer av Seveen Haven!
//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0