Nu är det inte långt kvar!!

Det är inte långt kvar till 2st saker det är att jag faktiskt fyller 22år imorgon och jag vet att det kommer bli ett underbart år med massa nya saker och massa energi jag är sååå taggad!!
Börjar mitt nya år som 22åring med att vara ledig imorgon men då har jag fullt upp och saker att fixa men det känns riktigt jäkla bra!
Lördag ska jag jobba med mina 2 underbara kollegor Sandra och Josef efter det så blir det hem och fixa mig då jag ska ha mina underbara vänner på besök för lite ost och vin sedan ska vi ut och dansa hela natten. Inte nog med det så vaknar jag upp på söndagen och mår säkert skit sen ska jag och min underbara älskling åka på semester i en hel månad!!! :D På söndag den 24 börjar semestern och jag är helt sjukt taggad ni ska bara veta! :)))))

Puss och kram!!
// T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0