I am back, eller...

Just nu i stundens hetta så är det ingen som vet om att jag tänkte ge bloggandet ett nytt försök. Eller jo, Linus vet om det då han ska hjälpa mig att förnya allt lite 😀👌, det ser jag framemot.
Jag tänkte däremot börja blogga nu så jag kanske har några inlägg sen om jag får läsare haha..

Tänkte att denna blogg kommer handla mycket om mig själv alltså vad jag gör, hur jag uppfattar visa saker, när jag testat något nytt så ska ni få vara med och läsa om det om man vill. Men mest av allt börjar jag faktiskt blogga igen för att jag och min sambo väntar barn!!! 👏👊👶😀😊! Otroligt lycklia och glada är vi att få vara med om detta, att bilda vår egna familj. Men så vi får se vart detta leder men jag vill framförallt kunna gå tillbaka i inläggen och läsa om hur jag mått, känt , vad jag tror händer i kroppen och sedan när bebis är på utsidan skriva om allt. Jag har bestämt mig för att vara 100% ärlig med alla känslor och upplevelser, så take it or leave it 😃. Men glöm inte bort att detta är bara min upplevelse och att vi alla upplever saker och ting olika!

Jag kommer i skriva ett senare inlägg vart jag är nu och hur det känns och sedan kommer ännu ett inlägg om tiden som gått som gravid och hur den varit 😊.

Shit, de är ganska skönt att bara skriva av sig lite, man skriver ju aldrig mer en sms längre och kanske något mail på jobbet ibland liksom. All info kommer, detta är mer bara ett test inlägg för min del.

Notis till mig själv , Tone kom igen nu du ska börja blogga och de kommer bli grymt kul! 😀😍😘

Jag gillar nog ändå mitt avslut på dom gamla inläggen så nu fortsätter jag med det tills jag får till sägelse av någon läsare som tröttnat 😇.
 
Testar med en helt ofiltrad bild direkt från soffan denna lördag morgon, haha!
 
Puss och kram 
//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0