Ingefära shot!

Har nu kommit hem efter en trevlig dejt med Elinor på hennes cafe Waynes! Mysigt värre, som vanligt skämde hon bort mig med både det ena och det andra. Så fick först en kaffe medans hon hade kunder och jag bara hänge brevid och snackade skit. Såg sedan kunder köpa deras ingefära shot, så blev tvungen att fråga om den. Elinor lät mig testa och den är lite kryddig, fräsch och verkligen något jag skulle kunna tänka mig att starta dagen med faktiskt. Tror verkligen sånt är bra för kroppen denna årstid! 
Blev sedan lasagne med Elinor som avslutades med en supergod kaka också! :)

 
 
Nu är tvättstugan i fullgång och jag ska försöka komma ut på promenad men just nu känns de så långt borta, de är så jäkla mörkt ute :/..

// T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0