Ledig tisdag & onsdag

Igår blev de lång frukost i soffan, sedan en promenad i kylan men de var skönt, runt 16,00 möte jag min kära vän Felicia och tog en fika på Waynes i Vällingby. Mycket trevligt och mysigt, blev sedan lite snabb handling på hemköp innan bussen hem, blev en påse ostbågar (min enda craving haha) och en sås till middagen. När min sambo kom hem skulle jag börja med maten men enligt honom hade jag köpt fel sås så vi gjorde bara pyttipanna med ägg och rödbetor istället haha! Idag ska Daniel handla rätt sås så blir de nog chevapici med ris och broccoli så gott! Rätt sås är för övrigt så man kan göra tzatziki men just nu så sätter sig bara vitlök i min mun och vill aldrig försvinna känns de som så jag valde färdig mangoraya istället men de gick inte hem tydligen haha.

 
Idag onsdag, ska jag göra mig klar för att åka till Solna C och fika med en vän som jobbar på Waynes där faktiskt. Var länge sedan vi sågs så de ska bli kul! :) Men först ska jag sortera tvätten för när jag kommer hem blir de tvättstugan och promenad :).

// T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0