Otroligt mätt nu igen :)

Efter mitt förra inlägg var klockan som vanligt lite för mycket för att jag skulle hinna alla dagens planer.. Men väckte Daniel som låg och sov, gick sedan själv ut på en 45min promenad med musik i öronen innan de blev en snabb dusch för att sedan ta sig vidare. Vi åkte till Daniels farfar för att som jag tidigare skrivit få ut större bilder på vår bebis, de tog längre tid än tänkt då vi var tvungna att dra ca 14,15 så bilderna blev inte riktigt klara. Daniel får svänga förbi imorgon igen efter sitt jobb så vi kan få klart bilderna och lägga dom i ramar och ge till mormor/morfar, farmor och gammelfarmor och självklart kunna ha i ram hemma också :).

Men men nog om det, vi åkte till rival inne i stan på Mariatorget för att äta en brunch kl:15,00 som jag fått presentkort på.
Det var mysigt att komma iväg till stan då vi är dåliga på det annars, fint ställe men nu till maten.. Det smakade helt okej, lite tråkigt utbud om ni frågar oss och inte riktigt värt pengen om man hade betalat själva. De fanns lax, paj, ostar, sallad, bröd (som var supergott), äggröra, kryddig korv (väldigt god), bacon (för bränd), revben, majskolv, pannkaka (inte så speciell) och en 6 olika desserer, kaffe/te. Så de var det i det stora hela, jag är ju lite tråkig i maten men Daniel gillar det mesta och var inte alls så nöjd med smakerna han heller. Känner iallafall att vi saknade en del andra rätter på bordet, men trevligt och väldigt mätta blev vi ju ändå så något rätt gjorde dom allt haha ;)..

Blev en sväng förbi Daniels faster och bytte tillbaka bil av olika anledningar så lånade dom våran från igår till idag och vi hade deras. Deras bil hade bra hästkrafter så vi lekte lite på vägen hem, det var kul!
Nu är vi hemma och hatar oss själva, ni vet sådär som man gör när man ätit för mycket haha, så blir nog en film nu om jag får bestämma ska jag nog börja om med alla Johan Falk filmer tihi!

Daniel, jag, mat och desser:

 

// T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0