Pasta carbonara måndag

Igår blev de filmen suicide squad, då vi inte sett den ännu. Helt okej film. Jag kom i säng ganska sent men började jobbet 9,30-17 så de var okej, dock är jag verkligen otroligt trött hela tiden.. Hade hoppats på att de skulle vara bättre nu men känner att jag bara blir tröttare, måste nog bättra kosten och försöka vara ute lite mitt pådagen när de är ljust ute. Typ gå ut en sväng på lunch rasten, men de känns bara segt då jag jobbar i ett köp centrum så är de typ "jobbigt" att gå till utgången haha.

Efter jobbet blev de hemgång , tog sin tid då det var signal fel med pendeln vilket händer då och då.. Väl hemma chillade jag lite i soffan sen blev de en pasta carbonara, min första typ riktiga, vi båda blev nöjda och belåtna. Känner att min blogg kommer handla om mat efter alla inlägg jag lagt upp haha. Sitter nu o skriver detta sen ska vi kasta lite skräp/skänka kläder här i järfälla så åker min sambo på hockey träning och jag tänkte ta mig en promenad på ca 30min hem därifrån sen :)! De ända är att de är jäkligt mörkt ute nu så blir längs med bilvägen påvägen hem. Sen en dusch och kolla på lite bloggar och instagram innan de är dags att sova igen.
 
 
Dagens middag:
 

Imorgon kanske jag ska försöka göra ett inlägg om min första tid som gravid, medans jag minns den så jag kan komma tillbaka och läsa om allt ☺.

Trevlig måndag kväll!
// T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0