20:52

I lördags vaknade jag upp efter en jättemysig valborgskväll som spenderades lite överallt men det var lyckat hela tiden. Jag och Simonsson åkte och såg på våran brasa som vi tjatat om oxå det var mys, visst vi var bara där 1 minut kanske men vi såg på den iaf :D.  På lördagen så  vaknade jag upp hos Daniel vi bestämmde oss för att gå och käka kebab till frukost/lunch träffade även Micke och Ida där så vi satt väl och snacka i några timmar och bara tog det lugnt :). Kvällen spenderade vi hemma hos mig mest med film och chips ;).

Imorse vaknade jag vid halv tio av att klockan ringde skulle nämligen gå upp och jobba på AIK - Djurgården det känndes segt men vart taggad för att se matchen sen när jag väl kom dit :).  Men vi behöver ju tyvärr inte prata något mer om slut resultatet :(.. Efter det blev det att åka och sol jag brännde mig så är skiiiit röd i ansiktet o på bröstet nu, det svider tyvärr en hel del oxå, men men jag får väl bara skylla mig själv men ändå solade jag bara 20 min :O! Ikväll ska jag på skiva så felicia kommer hit vid halv tio så ska vi föra lite sen blir det att röra sig mot Ego till Ebrus skiva. Jag tycker det känns sådär på en söndag och nu när jag har brännt mig så pass mycket så skulle jag helst bara vilja ha en stor tröja på mig och krypa ner under täcket, men nej så fungerar det inte. Får väl försöka tagga till lite nu istället och kanske börja sminka mig och byta om med lite party musik så hoppas vi att allt känns mycket lättar haha.

Imorgon är det skola sen plugga plugga plugga som gäller har samhälls prov på tisdag och det skulle kännas riktigt skönt om jag klarade det utan att behöva göra massa j*vla omprov och grejer!



// T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0