Psykologi

Nu sitter jag på psykologi lektionen där vi ska skriva ett arbete om en kompis (alltså vi ska hitta på en kompis) som har drabbats av en sjukdom där jag valt att skriva om en kompis som har drabbats av tvångssyndrom och det låter inte som en allt förhemsk sjukdom men när man väl läser om det så låter det inte alls roligt, usch o fy. Vi alla lever inprencip med någon tvångssjukdom tex att man kollar att spisen är avstängd innan man går, att man känner och rycker i dörr hantaget innan man går osv men det finns dem med extrema tvångstankar. Men men nog om det.. Igår så åkte jag och shoppa lite i kista, jag köpte två pack tights, ett par svarta jeans leggins (som Felicia ska lägga upp till mig, tack sötis), 3par sptestrosor, 5par strumpor och en svart ganska söt klänning. Så det vart en del ändå. Kollade även på skor inför studenten men hittade inga så får väl göra att ryck till i helgen eller något. Efter det svängde jag förbi Felicia lite för att kolla hur hon mådde och lämna byxorna sen vart det hem fixa lite och åka iväg till Daniel. Nu är det fredag har lång dag idag ska även till bygghallen och ha lektion men det går nog bra. Efter det ska jag försöka träffa Simonsson ett tag sedan blir det hem och mot kvällen träffa Felicia, Blomman och kanske några fler vi får se :).


//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0