18:04

Svar till dig Blomman, shit 35 dagar, det är ju skit snart!! Fan vad nice ni kommer ha det! Hahah det är lugnt jag är van att ni inte är hemma när jag fyller år, skoja ;) tihi! Men jaa vi får fira mig senare och det låter smart det där med att kanske försöka fira Ebru och julmiddagen samtidigt (: <3

Nu sitter jag på jobbet och det är 3 timmar kvar, jag ska sälja två till det vill jag verklign!!
Efter jobbet idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på får se om Felicia är lite ledig eller om jag går hem och sover lite haha. Imorgon hoppas jag på att jag vaknar upp pigg och glad så jag lyckas fixa lite saker på morgonen innan jag ska vara på jobbet igen.. Får se om vi drar till ullared i helgen som kommer, hoppas verkligen!!

//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0