Jobb, regn och måndag..

Jaa som rubriken säger så känner ja att idag så skulle jag bara vilja ligga hemma i sängen och kolla på lite filmer och bara mysa ner mig.. Men nej nej inte idag inte.. Har även ont i huvudet och lite sådär men man ska inte klaga för mycket! Jag sitter just nu på jobbet och hoppas på att dagen ska gå fort för jag vill hem och sova haha!

Helgen har varit jättemysig med middag hemma hos Daniel sedan träffade vi lite folk och kollade på idol och film, sedan hemgång. På lördagen träffade jag Simonsson under dagen vilket var väldigt mysigt, efter det fick jag springa hem för att duscha/fixa mig då vi i familjen skulle på middag hemma hos Erikssons. Det var väldigt trevligt och väldigt god mat! Vid halv 2 kom Daniel och hämtade oss så åkte vi hem. Söndagen så slappade jag och Daniel mest framför tv och sen film sedan blev det hemgång och käka med familjen på fars dag sedan träffade jag Felicia och kollade på beck! Så det har varit en väldigt bra helg! (:


//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0