onödigt inlägg

Idag har jag faktiskt fått en del gjort och klockn är inte ens tolv ännu, känns ganska bra faktiskt!
Borde även fixa mitt CV men jag kan inte öppna det för att mina päron har ett program på sin dator och jag ett annat och det var på deras data jag senast fixade med Cv:t så kanske borde byta data så jag kan öppna det, får se om jag orkar.. Vid 2 tiden ska jag träffa Simonsson vi ska åka till stan och sedan måste jag även möta upp min chef någon stans så jag kan få min lön, det är även rissne gympa som gäller idag! Det här var ett tråkigt inlägg måste jag säga haha!
Lägger upp en bild för att göra det lite roligare iaf!


Bara för att jag vill åka snowboard, nu!

//T.Johansson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0