onsdag igen, tackar för det!

Idag så var jag och Daniel nere i min källare och hämtade mina skridskor för att Daniel tycker vi ska åka skridskor imorgon på morgonen, så det har jag att se fram emot imorgon iaf.. Sen vet ej fan om jag vill det egentligt :P haha.. Men men efter det så åkte ja och pappa till ÖB då jag såg att dom sålde jättefina julgardiner så då åkte vi ditt men dom jag ville ha fanns självklart inte så då köpte jag ett par andra som var fina men vet inte riktigt om modellen på dom passar in i mitt rum men vi får se för jag köpte dom iaf :).. Nu sitter jag på jobbet det går segt men men snart är klockan 21.00 och jag får åka hem!!
Får se hur det går att åka skridskor imorgon och om det tas lite bilder som jag kan slänga upp här senare.


Ha en trevlig kväll (:
//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0