Snart åker vi.. Eller om 98 dagar!

Det är ganska många dagar kvar faktiskt men jag tror ändå att tiden kommer gå fort!
Så om 98 dagar åker jag och min Prins till Thailand mfl. Jag är skit nervös samtidigt som det ska bli så skönt och kul att komma iväg, har ju alltid velat åka till Thailand så någon gång måste vara den första (: .. Åker iaf den 28 februari, såååå skönt! Sen idag så insåg jag att jag fyller 20år om exakt 3månader, usch jag vill verkligen inte bli äldre tycker bara det känns jobbigt haha! Får se hur jag firar det, tiden får visa! Har faktiskt ingen plan alls nu på hur det ska bli!

Saknar mitt gamla jobb!!
//T.Johansson

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Var nyss inne på din blogg och sen när jag gick inte igen så hade du skrivit :D Haha min favoritsyssla på jobbet:P

Ååh vad roligt!!! Jag åker om 35 dagar :D Vi får ses nån dag! Och vi måste planera in en dag när vi fyra ska äta julmiddag! Kanske kan ta det i samband med Ebrus födelsedag eller nåt:) Jag är borta på din födelsedag men vi får fira dig när jag kommer hem igen! :( <3

2010-11-22 @ 13:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0