Snart helg!

Bara några timmar kvar sen är det en skön lång helg som jag har planerat framför mig! Fast den kommer gå så fort eftersom jag har planerat så mycket :/, men det är samtidigt kul! (:
Jag ska träffa Felicia och Ebru idag efter jobbet, imorgon blir det att träffa Simonsson på förmiddagen sedan blir det träffa Daniel för lite fika då hans moster fyller år sen ska vi fira Ida som fyller år så det blir nog en trevlig lördag! På söndag är det fika med Lisa och kanske fler som gäller? Men det ska iaf bli trevligt! (:

Igår: Igår åkte vi skridskor och det gick väl helt okej Daniel har givit mig en hockey klubba så vi spelade lite hockey med målais och grejer det var jag, Danie Micke och Jonas! Sedan blev det jobba till 21.00 och sedan dog jag typ i sängen eller först lagade jag lunch (till idag) och bäddade om min säng men sen ;).

Morgonen: Imorse innan skolan så åkte jag till ropsten där min körlärare hämtade mig så åkte vi ut till Lidingö för att övnings köra, det gick helt okej det var iaf lite roligare nu än tidigare.. Men jag gillar det fortf inte!!
Sedan åkte jag till jobbet och var 30 min förtidig då vi börjar 10.00 på fredagar och jag var här halv med tanke på tuben osv.. Men det gick fort! Nu är jag hungrig och snart är det lunch eller kl:13.00  men iaf!

Ha en bra helg! Puss o Kram!
//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0