Slut på helgen

Nu är det slut på helgen vilket innebär att jag snart ska gå och sova sedan blir det att åka och jobba i järna imorgon :/.. Men min helg har varit väldigt mysig, rolig, trevlig och händelsefull.  I helgen köpte jag nya örhängen, en kjol och någon djävuls horns grej som man har i handen, bra förklaring av mig där (inte). Men i lördags kväll hade Micke en liten halloween fest så därför fick vi akut handla lite på dagen i lördas. Så i lördas kväll var jag först hos Micke sedan inne i stan med tjejerna då Lisa fyllde 19år! Efter det åkte jag tbx till Micke där folket hade börjat röra sig men jag och Daniel stannade kvar lite innan det blev hemgång. Idag har vi käkat kebab och kollat på film innan jag åkte hem för att käka middag med familjen, sedan träffade jag Felicia ett tag vi kollade även på ensam mamma söker, bra skit! Nu ska jag nog göra mig klar för sängen tror jag så får jag se om jag ska se sista beck eller sova.. GODNATT!! (:


Jag halloween 2010 lite mindre läskig men inte lika bra utklädnad!


//T.Johansson

Kommentarer
Postat av: Anonym

VÄRSTA SNYGGINGEN JU ! (:

2010-10-31 @ 22:16:50
Postat av: Anonym

Du med älskling! (:

2010-10-31 @ 22:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0