Ojdå dålig uppdatering.. Igen!

I torsdags så var det jättemysigt med Daniel, tack för allt! (: <3
Vad som hände i fredags innan jobbet kommer jag inte ihåg men tog det nog bara lugnt sedan vart det jobb hela kvällen efter det så åkte jag hem till Micke där det var några så vi bara umgicks lite sedan sova jag hos Daniel och efter det bar det av upp till jobbet igen.  På lördags kvällen var jag väldigt trött så jag gick hem och satt och snacka med far min sedan var det sova som gällde för på söndag var det samma visa igen att gå upp och jobba.. På kvällen när jag slutade kl:20.00 så skyndade jag mig hem för att hinna se så mycket som möjligt av ensam mamma söker, bästa programet!! :D Jag och Felicia kollade sedan på mamma mia och direkt efter det vart det sova eftersom vi båda skulle upp dagen efter och jobba. Igår kom min mor hem från Åre så när jag kom hem så pratade jag med henne och hon verkade som hon hade haft det bra iaf. Idag tänkte jag försöka fixa lite saker sedan jobb kl:15.00 efter 21.00 ska jag träffa Felicia, blomman och Ebru typ i sumpan och fika lite och snacka skit, gilla! :D
Imorgon kommer Simonsson hem får se hur jag jobbar eller hur trött hon är men om vi hinner ses lite på dagen ;), saknar henne!!! <3

Det var väl allt för nu, ha de!

//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0