Usch vad jag ätit idag!

Det kanske iof inte är något ovanligt haha men idag alltså det har funnits godis på jobbet, god mat som kocken laga till mig (tack :D), sen kom jag hem så fanns det kassler, kakor, och  marmelad så jag rosta mackor också kom igen liksom. Är spy mätt! Men det är säkert bra haha!

Helgen var knasig men rolig och jag har hunnit med en del ändå känns det som :). Jag shoppade även lite i lördags morse innan jobbet jag köpte skit härliga vinter skor på H&M (redan invigt) tihi. Leggins, ett lila linne och en svart klänning som jag hade på mig i lördags kväll när vi firad Jenny! Det var en trevligt kväll som bestod av förrkrök med simonsson, fest hos Jenny med folk och efterfest eller något med Felicia och Simonsson. Härligt! Efter lite för lite sömn så vakna jag på söndagen och gjorde mig klar för att åka på kalas hos Jenni där det bjöds på fika och lite skratt och miner. Sen vart det hem till Daniel där jag somna en timma i sängen sen gick vi upp så gjorde han middag till oss, mys!  Igår började jag jobba halv 10 så  det vara bara upp och jobba ända till kl:21.00. På kvällen träffade jag Simonsson och hon packade eftersom hon åkte till Turkiet idag! Idag har jag ju redan berättat om har typ bara käkat, illa! haha.


Lördags kvällens outfit

Min favo skor, helt klart!

 

Godnatt sov så gott!

// T.ohansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0